22-IV-2012

2013-03-10 14:22

Krajowa Wystawa Psów Rasowych w Lublinie. To był Nasz debiut. Wendy pierwszy raz w życiu wystąpiła na ringu. Ja pierwszy raz w życiu byłam na wystawie i pierwszy raz pokazywałam psa. Sędzia był z Anglii.... Hmmm, no cóż. To było bardzo ciekawe i pouczające doświadczenie. :>

Dziękuję za wsparcie pani Anni G. oraz pani Ani B. :)

Byłam dumna z suczki. Pokazała się pięknie. Szła dumnie, radośnie. Dała się obejrzeć. Po czym postanowiła, że ona się tak dalej nie bawi. :) Zbyt wiele godzin w pełnym słońcu czekaliśmy na ocenę. Zbyt wiele w jednym miejscu. Dużo jeszcze pracy przede mną. Wielę się jeszcze muszę nauczyć. Trening na tydzień przed pierwszą wystawą to zdecydowanie za mało. Pojechaliśmy kompletnie nieprzygotowani, tylko wierząc w sukces. Sukces odnieśliśmy, dostaliśmy ocenę doskonałą i piękny, długi opis. Można było pokazać się lepiej. Postanowiłam zacząć ćwiczyć. :)