XXVII Jesienna Wystawa Psów Rasowych Nowy Dwór Mazowiecki 06.X.2013r.

2013-10-07 11:28

Wendy doskonale zaprezentowała się na Jesiennej Wystawie Psów Rasowych w Nowym Dworze Mazowieckim. :)

Szybko wróciła do dobrej kondycji wystawowej po maluchach. :) Byłam dumna z jej prezentacji. :)  Zachowywała się bez zarzutu. :)

Dostaliśmy ocenę doskonałą i złoty medal. :)

Do Nowego Dworu Mazowieckiego pojechaliśmy głównie w celach towarzyskich, a ocena doskonała i złoty medal były dla mnie dużym, ale miłym zaskoczeniem. :) Udało mi się poznać ludzi, z którymi łączy mnie wspólna pasja. Zobaczyłam piękne pieski. To był bardzo miło spędzony czas. :)

Serdecznie dziękuję pani Liliannie Bachurzewskiej za profesjonalne sędziowanie, miłą atmosferę i wyrozumiałość w ringu (dla mnie). :)

Ogromne podziękowania należą się Ani Grzybołowskiej (hodowla Me Stado) za gościnę i opiekę. Serdecznie dziękuję. :) To był cudownie spędzony czas. Pozdrawiam wszytskich (w tym nowopoznanych) miłośników pinczerów miniaturowych. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz spotkamy się na wystawie. :)